Monday, October 02, 2006

statistika hlav a zvířat

Dneska to mělo vypadat na typickej pondělek. Ráno-výčitky svědomí, že sem zas nic neudělala. Chuť nikam nechodit, natož do školy.Takže jsem si šla pro řidičák, konečně. Vlastně, jsem si už dneska chtěla zajezdit, ale místo toho tu sedim a píšu si s lidma. O vraždění psů. Včera jsem dostala překvapení od milovaného Ghetta, i když v tom měl prsty nejvíc J. Přinesli mi kotě. Po třech měsících, kdy jsem doma neměla nic hebkýho, komu bych mohla sladce nadávat. Konečně!Ale je to trochu na zabití. Náročné. Asi už jsem příliš stará na hlídání koťat. I když tohle je vcelku dost klidné, narozdíl od toho minulého láska-teroristy.Co to sakra, píšu zrovna sem za debility?!
Krom tyhle debility, sem totiž dneska napsala jednu velkou. Omlouvám se všem, kdo to budou, kdy číst. Mám výčitky svědomí.
Těch sebevražedných pondělí je nějak moc. Dneska prej někdo chtěl skocit z Černý Věže.Další číslo ve statistice, z který mě v pátek nečeká nic jiného než bajle.
Vaše Radiátor -světem chtěná

0 Comments:

Post a Comment

<< Home