Sunday, October 01, 2006

Ztracení v bolestné sympatii


..."Vždycky jsem si myslel, že v tomhle věku budu dávno ženatý a budu kolem sebe mít pár dětí.Ale zatím nic. Nedal bych se dohromady s nikým, o kom bych si nemyslel, že je to dokonce života. Nikdy jsem nerandil. Většinou, když se s někým seznámím, okamžitě s ním chci žít. Závidím lidem, co chodí na rande, do kina, na večeře. Já se na to můžu jen tiše dívat a závidět- vůbec nevím, jak se to dělá. A když se to tak vezme, ví vůbec někdo, co to láska je? Pro mě je to záhada. Osobně se v tom trochu ztrácím. Ale každou holku, kterou jsem , kdy políbil, jsem také miloval."
Kdysi dávno v mexiku, Mrtvá nevěsta od Tima Burtona a Láska Spaluje. To je můj cíl.Chci to vidět do konce října. Už se na všechy tyhle snímky těším zhruba půl roku,ale asi jsem moc lína. A doufám, že když se přiznám takhle veřejně, splním to.
Poslední film ze jmenovaných je o Johny Cashovi. Ale spíš se mi zamlouvá fakt, že tam hraje můj oblíbenec Joaqiun Phoenix. Muž v černém.Johny Cash. Joaquina našli v L.A jako jednoho z dětí tančících a zpívajících na ulici v L.A.Prý byl nepřéhlednutelný, stejně jako jeho brat River- malý Elvis. Ne že by to byly děti ulice, jejich rodiče byli hippíci a tak je prostě nechali žít a poté i vydělávat.Právě, že Joaquin byl odkojen na sójovém mléku a různých formách tofu, nemohl hrát v reklamách pro Mcdonalds atd. A taky nechtěl tenkrát brát role Riverovi, který se proslavil dřív. Joaquin má tenkou jizvu mezi nosem a rtem, která jakoby poukazovala na jeho zranitelnost a možná na určitou schopnost empatie. Žádný nedotknutelný Bůh s malým b. Nemůžu si pomoct, ale vyzařuje určitou bolest, takový portrét Doriana Graye, na kterém se zapisuje každá prožitá zkušenost v jeho pohledu. Před dvanácti lety zemřel River před restaurací J.Deepa na předávkování. Tenkrát mu bylo slíbeno, že jestli si někdy něco začne s drogami, zemře dřív, než drogy zabijou jeho. Po dokončení filmu Láska spaluje šel do alkoholické léčebny. Samota ubíjí, stejně jako ten jeho sklon k sebedestrukci. Připadá mi jako smutná postavička pierotta, která má sympatické a krásné, bohužel staromódní postoje k lásce a ke světu.
Na takovéhle pány by se měly stát řady.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home