Friday, September 29, 2006

Výročí s panem Dostupným

Právě sem si tak poprvé projížděla blogy všech ostatních lidí, co ani vlastně neznám. To, že Chris Corner ovládá MySpace, mě už nepřekvapuje.To, že už ovládá i blogy, mě taky vlastně ani nepřekvapuje. Protože, on jednoduše ví, že ovládá lidi.Vzpomněla jsem si, že teďka někdy jsem s ním měla výročí. Je to tak rok a něco, co sem ho začala poslouchat. A to byl tak rok a něco, co vznikli IamX. Fascinoval mě od první chvíle, co jsem ho slyšela. Neměla jsem jeho hudbu spojenou s černýma fixkama, s ixkem, s kůží, s jedovatou růžovou rtěnkou, blond a černýma vlasama jako uhel. Natož s nějakým jazykem (na bulvě, i bez bulvy, prostě s jazykem, co slízává smetanu...šejku ze zrcadla). Jen jednou věcí jsem si byla jistá-že má špatný vliv na Molka.Chacha.
Koncert v Lucerně byl muj nejlepší koncertní zážitek v životě, a to jsem byla ten den naprosto vytočená. Za prvy se mi víc chtělo na D. Dolls a za druhý koukat na nechutnýho zpěváka z Indexu...a za třetí,asi mi tenkrát nedocházelo, jak moc je IamX spjato se stylem. Kdo nemá styl, jako by nebyl.Bylo mi tam z těch lidí dost špatně. Nemám kopírování idolů, či snahu vypadat dostatečně cool a emařsky ráda.Každopádně, pak se setmělo,přikráčel pan Dokonalý na 6cm jehlách...a ja se usmívala jak debil.Lidi ho tam tu noc málem znásilnili. Kdyby se sex dal krájet...
tu noc sem na požadání z legrace od něj dostala víno.
Ocitla jsem se nechtěně mezi jeho stehny
Vzala jsem ho za pas a pomohla mu na podium
Poděkoval mi zajimavým stylem, chyt se za koule a ukázal na mne.
(a to byl jedna tisícina srdečného a sexuálního Cornera z tohoto koncertu a půlka fanynek by mohly vyprávět něco podobného.Ta druhá s ním spala)
Slovensko, letos v létě bylo nebezpečnější. Moc si z toho sice nepamatuju.Ale jetě před vystoupením to byl malej kluk, co se ztratil v tom velkým, studeným bílým stanu...Poté mi přišel jako naprosto tichý, velmi milý,klidný pán se sexy hlasem. Něco jako, když si povídáte se svým taťkou(ale bez toho sexy hlasu). A pak stačí udělat jednu věc a zajiskří mu očička. A pak se z něj stává drobná postavička, co sebou nechá příjemně manipulovat od ostatních. A klidně můžou mít na tváři namalované Ixko a mít vyzvánění Kiss and Swallow. A pak je to ten introvert, co je zalezlej ve stanu...a pak je to ten, co si ještě k ránu veze někoho do hotelu.
A on mně naučil, že stále ještě někdo uznává to cliché sex-drogy-rockandroll.
A on mně naučil, že je to člověk s tak velkou sexuální fantazií, že všichni ostatní jsou jen břídilové.
A on mně naučil, že je to typickej chlap, co se mu libí všechno ženský. A platí na něj ty nejotřelejší triky.
A on mně naučil, že přesto, jak se chová na podiu (nebo při rozhovorech) je úplně jiný pod ním.
A nejvíc se mi na něm nelíbí ta jeho dostupnost.
A taky mě vyléčil z občasných chutí chodit s muzikantama (i stěma neslavnýma). Všichni jsou stejný.
A taky mě naučil z jeho desek, vycítit jeho styl skádání hudby. Která je geniální. Zvířecí.
Je to jeden z nejtalentovanějších lidí, ale já žila asi dlouho v tom, že je o trochu dokonalejší než ostatní hudebnící (nebudu ukazovat).
A opravdu miluju tu dnešní módu poslouchat IamX , i když ještě před pár měsíci to byli Plac. Číst si u piva z Rock caffé Živel.A mluvit o tom, jak je Corner uchvancancující. Protože je sexy.A nevnímat ty texty. Neznat ty texty.Špatně vyslovovat jeho jméno.A společně s ním poslouchat třeba debilně triviálního Divokýho Billa či Bruna Ferrariho. Corner není bůh. A některá nadšená nadšení z něj datovaná kousek po dubnu, to je trochu pozdě. I když, jestli pozdě znamená být cool...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home