Tuesday, September 12, 2006

Všechno nejlepší

Za čtyři hodiny stávám a vyrážím na letiště. S naší třídou. Blé. Mám ještě něco dodat? Slova jsou totiž občas dost zbytečná. Tady bude krásně, tam bude určitě hnusně (mimochodem jedu do Skotska). Nuda. Nuda. Nuda. Ještě, že si s sebou vezu flašku vína. Alkohol= nejlepší spolužák a profesor v jednom. Akorát, že mi přijde taková katastrofa jako je :umřít na nudu a ještě k tomu ve Skotsku, dost trapná. Asi to tam budu muset vydržet. A nebudu vám sem linkovat trapný obrázky ovcí a krásné přírody. Dobře, jediný, co mě drží při životě je zvědavost, jak vypadá Edinburg (Trainspotting, ya know?). Třeba mě tam něco překvapí. Třeba i mile. A třeba taky ne.
Další věc, která mě na tom štve je, že prošvihnu narozeniny slečny s červenýma střevíčkama. TAKŽE VŠECHNO NEJLEPŠÍ, MÁ MILÁ! Zahrnu tvé nožky dary a přinesu ti mou hlavu na stříbrném podnose! Za pár dní...
Za ten týden, co tu nebudu, by jsi sem ale měla něco napsat. Klidně ty tvoje dokonalé cistoslovce, které mi posílaš do mailu. Jen tak, pro mě, ya know?
Abych pravdu řekla, chtěla jsem toho napsat o dost víc a o dost líp. Ani jedno se nepodařilo.*Padá ji hlava únavou*jen vám tak můžu akorát zdělit..Že jsem si dneska koupila oční linky a perly. A má druhá polovička Knihu o Umění. Tady můžete posoudit rozdíl našeho inteligenčního koeficientu.
Taky jsem se tu chtěla rozčilovat nad dvouma věcma...Tu jednu si ještě nechám pro sebe, ale tu druhou... to už nevydržim.
rada pro vsechny: Když je někdo frigidní není, co řešit! nebo spíš: nejde to řešit?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home