Tuesday, October 03, 2006

Babí léto

Dneska jsme byly my dvě a Zuzka v parku. Je totiž babí léto a venku se ještě stále vyskytují lidi. A muži. Bude mi to chybět, léto, červené střevíčky, polehávání v parku a Pohádky, co mi tak ráda slečna v červených střevíčkách povídala."Hele, představ si...jo..zvedne se, a ty spíš, jde do práce... tak ti dá jen pusu na čelo...ty se v deset...ne, v jedenáct probudíš...zapneš televizi, i když tomu jazyku v ní vlastně vůbec nerozumíš...umeješ se. Půjdeš se koupat do bazénu, kde je spoustu lidí...Ve dvě ti zavolá.."
Dneska mi bylo taky vyhrožováno, že se se mnou Někdo nezaregistruje.No,dobře...ale vidět náš společný výtvor, jak nazývá to malé chundelaté překvapení, vidět dneska chtěla...To, že mu říká Magůrek, mě nepřekvapuje...ale, že mě počůral, když jsem se s ní loučila, to už jo! Je snad příliš fixovaný na tátu nebo se právě začal fixovat i na mámu?!
Další patosy bez pointy...vrní vedle mě a neví, co je svět. Právě jsem uslyšela člověka říct o sobě větu: zrůda, co jí nikdo nerozumí. Udělalo se mi zle. Ani neví, jak to zní.Tápu, jestli to, co říká, myslí vážně.

Careful not to fall
Have to climb your wall
'Cause you're the one who makes me feel much taller than you are
I'm just a peeping tom
On my own for far too long
Problems with the booze
Nothing left to lose
I'm weightless
I'm bare
I'm faithless
I'm scared
The face that fills the holeStole my broken soul
One that makes me seem to feel much taller than you are
I'm just a peeping tomOn my own for far too long
Troubles with the gear
Nothing left to fear
With every bet I lost
And every trick I tossed
You're still the one Who makes me feel much taller than you are
I'm just a peeping tom

0 Comments:

Post a Comment

<< Home