Wednesday, October 11, 2006

Unisex

Mý kamarádky babička říká, že konec světa bude až ŽENSKÝ ZAČNOU VYPADAT JAKO CHLAPI A CHLAPI JAKO ŽENSKÝ.
Amen. Dámy a pánové rozlučte se se svými blízkými. Časy, kdy se nosily manly men and girly girls jsou nenávratně pryč. Naši přítelé tráví v koupelně více času než my. My jsme naopak zapomněly chovat se jako ženský.O čemž už jsem psala v postu Katastrofa jménem Patricia Kitten Braden.
I´ll give you roses.Hmm,no ...co si proved?!
Nebudu vás traumatizovat svými teoriemi o sexualitě-crosdressrech,transvestitech,bi-genederech, Gender-blendrech..atd. Ale jak tak koukám na módu některých COSMOpolitních zemí, budu asi ten Jan Hus a Kája IV., co věřil v konec světa..teda pokud měla babička pravdu.A ženský mají vždycky pravdu.to víme všichni. Já sem byla vždycky na holčičky.(milovala jsem v 10 letech zpěváka Gila- dlouhý blonďatý vlasy měl..proboha,vypadal jako já teď!:) a pak už to jen jelo...v mých 14 se snad ještě ani pojem metrosexuál nepoužíval, ale já už jednoho skoro měla. O posledních letech nemluvě...Slečna Y se zas bojí o ty svoje pány kluky, aby je se svýma 20 kilama při stopu někdo neznásilnil...a musím říct, že jednou jsem si o jednom z nich celých 50secund myslela, že je to holka(přes ty dlouhý blonďaty vlasy taky není nic vidět).Máme pro svět "podvazky+chlap" takovou menší slabost. Začíná to bejt brutalně androgynní tenhle svět.Někteří přicupitají s jehlama, druzí v sukni a s kabelkou...a ony pro změnu v taxídu.Proč ne? Proč ano.Transformace světa.Není to jen strach vypadat tak, jak jsme se narodili?.....ALE TENHLE STYL NÁS BAVÍ..............AFTER EVERY ASEXUAL PARTY I DIE!......
je sexy vypadat androgynně. Je sexy vypadat asexuálně. Je prostě sexy vypadat UNISEX.a já sem sakra příliš sexy na to, psát to sem. Asi vydám nějakou sexy knížku.To byl sarkasmus, jestli jste to nepoznali:).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home