Monday, October 16, 2006

Day's dawning, skins crawling..Pure morning

. V neděli jsme se vrátili s Ghettem z oslavy narozenin Market,který se nesl v mírně glamovém-trans nádechu...Kdo tam nebyl neuvěří. V příštích pár dnech dokopu mou polovičku, aby mi poslala velmi interesantní fota, za které se většina stydí, té druhé půlce všichni museli slíbit, že je nikdy nikdo nezveřejní (Takže Jarouše v růžovém boa,s perlama a ve vestičce a na MÝCH jehlách neuvidíte...No co, mě to neznepokojuje, ale nebohá Market-přítelkyně- s jeho trans-hobby začíná mít poněkud problémy:)...stejně to na něj vytáhneme až bude ten prezident. Běhen večera si Slečna Y zavolala do dálného německa,prohovořila zhruba za 1000,-....Láska je láska,ya know. A my teda měli po zbytek noci vystáráno. Přemejšleli jsme nad různými brigádami (jak splatit dluh). Nutno podotknout, že jsme zjistili, že legálně si rychle vydělat je sci-fi...takže se tam pletly už jenom ty nelegální nápady(Jaroušův brácha se ve světě fakt neztratí).Btw-Cestou do Vídně, stačí Y. dvakrát nabídnout...a ještě ji něco zbyde!:)V neděli jsem se probudila přimáčknutá nosem na Mirkovo nos,vedle Y.Nakrmila Y.porcí bílovin (uvidíte příště) a doma jsem si s Y došla k Ž. pro knížku o Astrologických znameních, kterou jsme si společně přečetly(pochopitelně jen ty znamení, které nás zajímaly) abychom se pak mohly ujistit, že s našema mužskýma polovičkama jsme předurčeni k tomu být nešťastný dokonce života.Hmmm...Oba sou chladný a ten můj dokonce cudnej!(A já myslela, že ho to přejde časem,ale prej ne) Nemám se chovat přiliš vulgárně (pomlčim, že sem celou sobotu běhala v podvazkách...) jinak prej mám po hehe.
HEHE.
Neděle byla mimochodem dost divná, přijela jsem a neměla jsem náladu na nic. Stejně jak to vylíčila Y:"Ani jíst mě nabaví, ani spát mě nebaví..."Prostě to nešlo. Měla jsem hroznou chuť si pustit po roce Without You I´m nothing...protože bez některých lidí, já nejsem opravdu nic. Je to smutné??Nebo Tragické?Zvláštní, jak se zase pomalu ale jistě k Placebu vracim. Ještě minulej týden to byl jistojistě Black market Music, který jakoby v tu dobu za mě odpovídal na otázky, které sem si pokládala sama. Teď je to zrovna tohle...Tak jak JIM uběhlo těch deset let , tak mě se zpožděním ubíhají také...se stejnýma pocitama.I když sem si tenkrát Plac nepustila, protože mě fakt nebavilo se ani zvednout a natáhnout ruku...tentokráte je to prostě taková typická Scared of boys nebo You dont care about us.
A jsem normální, když sem jen za dnešek viděla klip meds cca třikrát?Asi mě neustále baví ta touha po jejich dospělosti...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home