Friday, October 13, 2006

Sny slečny X


O prázdninách se mi zdál sen. Plakala jsem v soudní síni.Odváděli HO. Asi mu dali málo.

Včera jsme nad sklenkou bílého vína (příprava na brutální punk ten večer) zjistily, že jsme přesně teď naprosto spokojené. Zvlášť v jedné důležité části každého života.
Ty záříž, ona září, vy záříte...

A:Máš opravdu hezký byt.
B:Ano je hezký.Ale je tak akorát pro jednoho člověka nebo pro dva lidi, co jsou si velmi blízcí.
A:Ty znáš dva lidi,co si jsou blízcí?

Před pár dny jsem měla sen, který jsem jí zapomněla říct. Stály jsme na kraji útesu nějakého ostrova. Byla noc a temně modré nebe osvicoval úplněk, na který jsem ji upozorňovala. Byla jsem štěstím bez sebe, když se zvedly vlny, nadšeně jsem na ně ukazovala. Pak vlny začaly ničit odlehlý ostrov...
Koukala jsem se do dosti netypického snáře, založeného na opravdové psychologii.
úplněk:symbolizuje plné působení světlé pozitivní části ženské složky duše, někdy i ukončení určitého období, určité práce (většinou na vnitřním poli sebezdokonalování)
vysoké vlny: poskytnou člověku občasné emoční nadšení, když shůry jedné vlny zahlédne o trochu více světa, poté však zapadá do deprese mezi dvě další vysoké vlny, kde trpí neskutečným strachem o svou existenci.
Mám něco dodávat?

Černé rukavičky, korzet a blondýna. Agent Provocateur znovu útočí s Dreams of Miss X. Luxusní prádlo, luxusní Kate Moss a luxusní minifilmy a la Hitchcock.http://www.agentprovocateur.com/miss_x/shadows.php

0 Comments:

Post a Comment

<< Home