Wednesday, October 25, 2006

...Sjetá na Bohu

Jesus loves me, this i know
'Cause the bible tells me so
Little ones to him belong
They are week, but he is strong
Yes, jesus loves me
Yes, jesus loves me
Yes, jesus loves me
The bible tells me so

Nejsem ateista, těší mě. NEJSEM ANI KŘESŤAN,těší mě. Asi mám osobního boha,ale přesto si myslím, že víra je jedna z nejdůležitějších věcí na světě.Člověk, který nevěří v nic (ani v určitý smysl života) musí být jeden z těch nejsilnějších osobností vůbec. Nedokazala bych se spoléhat jen na sebe, if you know what i mean.


"A on prostě spal a mě vůbec nenapadlo zkontrolovat, jestli dýchá. Přesto jsem ho po chvilce vzala do kuchyně, abych se na něj podívala na denním světle.Položila jsem ho na stůl na podložku a viděla jsem, že je celý modrý. Teď už mě napadlo zkontrolovat dech a poznala jsem, že je mrtvý. A najednou-dodnes to nachápu-jsem byla naprosto klidná. Zastavila jsem se a řekla si, že je mrtvý."
"...Myslela jsem si, že je to sen.Když se rozhodli ukončit oživování, Pavlík tam ležel mrtvý a usmíval se."
(Deset rozhovorů o iluzích a deziluzích, které přináší víra)

Jak prožívají mladí knězi semináře? Celibát? Ženy? 13 letá jeptiška? Jeptiška- bývalá feťačka?veřící transexual? Od té knihy se nedalo odtrhnout. Četla jsem ji necelé 4 hodiny. Samozřejmě... česky.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home