Wednesday, October 18, 2006

"... a jim, ne...špagety...říkám si, že sou nějaký tvrdý...a něco mi křuplo v puse. To byly ty tvrdý,voschlý špagety.A pak sem zjistila, že jim vlastní zub."Ano i to se stává slečně Y. Zítra píše špráchdiplom.210 minut, tak ji budeme držet palce,ať vydrží a natře jim to všem...ta, která by radši umřela než , aby si německy řekla o jídlo. Vlastně ani nevim, jestli pořád pije Fantu,když ji vynalez Hitler...
Dneska se psaly scio-testy....mě to bylo narozdíl od některých jedinců celkem fuk.Nemám zájem počítat nějaký přiblblý př. typu:Péťa jela do Phy a za deset hodin za ní vyjela Kvjéťa,jak vysoká je Čená Věž?Dopadne to velmi špatně, zjistím, že žádný studijní předpoklady nemám, což zrovna mě teda fakt překvapí...
Dneska jsem si vyčekala frontu v knihovně, abych zjistila, že mi tu knížku na šukací průkaz(OP) nedaj.skvělý. Jedla sem hranolky s TATARKOU,ještě lepší.Usnula jsem při hodině.Vyměnila si názor s kamarádem,který zase všechno sved na mne,zkazila našemu dítěti (Koťe) spokojenej život, jelikož dostal o pár tejdnů mladšího kamaráda.Naprosto miniaturní roztomilost (má dost zvláštní obličej,tak trochu do nějaký krysy nebo tak:).Takže se z toho spokojenýho obtloustlýho výrazu, válejícího se na mý posteli stalo ustarané stvoření, jak toho malýho dostat pryč (Do oka si opravdu nepadli...nebo padli,ale jinak...). A začínám nemít-ráda někoho, jen pro svou existenci.Člověk se tomu občas neubrání...
Grandhotel-Byla jsem na premiéře...a Ondříček už, zdá se, vykrádá sám sebe. Ten scénař je jedna plitkost za druhou. Dodatečně se omlouvám všem komu jsme s kamarádkou zkazily celý film.Ten výtlem se nedal zastavit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home