Wednesday, October 25, 2006

Hovory od A k B


"Mým jediným životním snem právě teď -je udělat si tu stránku, kde bude velká fotka Andyho."

C:"Viděla jsem tě ve měste, šla si zrovna s B po chodníku a já na tebe mávala z auta."
A v inkriminované chvíli:"Já sem tak blbá! Proč jsem se s ním vyspala?!"
B v oné inkriminované chvíli:"Já sem tak blbá,že jsem se s nim nevyspala!"

"Ale víš,co...já nevim, co s tim lidi nadělaj...ja to tenkrát hrozně řešila."

"Chození je trapný...mě to chození naprosto vyhovuje jenom s tebou!"

A:"No a tak jsem se s ním vyspala..."
C-vždy neromantický-:"Bez lásky?!"

C:"...vemte si to třeba s vašima idolama, ty taky neznáte a milujete je jen podle vzhledu,protože vám vlastně ani nic jiného nezbývá.No,ne?"
Nikdo.
C:"..Aha,tak to už jste asi někde jinde..kolik vám je 18-19?takže žádní idolové na zdi,nic?"
B se sune s výtlemem pod stůl.
C:" Neříkejte mi, že si vybíráte v tomhle věku své parnery jenom podle duše...žádný sexy těla?Tělo versus Duše?"
A:"Tělo=hrob duše."
B:"To je tak půl na půl...beru obě strany"
A vyděšený pohled na B s blížícím se smíchem...(záleží na vkusu,dámy a pánové)
B:"no,dobře ...! občas je to jen ta jedna"
A:"B opravdu nikdy nezáleželo moc na vzhledu."

***********************************************************************************
Hovory od A k B jsou pouze zprostředkované odposlechnuté osobní rozhovory.Občas jsou nám blízké, občas velmi blízké a občas velmi cizí. Jediné,co jsme udělaly špatně je, že jsme si je zapamatovaly.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home