Sunday, October 29, 2006

4% kočičí menšina

Jak jsem asi zapomněla sdělit, z jednoho kočičího nepřátelství se stalo přátelství na život a na smrt. Naše dítě se konečně srovnalo s faktem, že už nebude jediný zbožňovaný. Každopádně jsem se v poslední době občas divila, proč na ně má pubertální sestra (opravdu ta nejtvrdší puberta) volá :"Buzny!", když jim dává nažrat. Doma se v poslední době moc nezdržuju,ale dneska jsem je načapala in flagranti. Už chápu.
Když jsem to říkala J. odvětil mi něco jako: "Co se divíš, když je vychováváš ty."
*za ten vulgarismus se omlouvám, ale to je celá ona.
Jinak mimochodem, včera se po netu úspěšně šířily velmi cudné videa (Justofy my love) či Protege-moi ve fr. verzi. A prej je to nuda! Každopádně bych ráda, raději jen slyšela, jak to obohatilo něčí život. Ano, hudba občas otevře i netušené rozměry v nááás.(nebudu ukazovat,moc dobře víš o koho jde, Buňko:). A výmluvy typu: podívej se,jak jste mě zkazily...je nic. Andy říká, že život je nic, sex je nic (takže děláš nic a on či ona možná dělají něco,každopádně je to nic). Chápete?

1 Comments:

Blogger zu said...

naprosto. :)

9:32 AM  

Post a Comment

<< Home