Sunday, December 03, 2006

Nejlepší rande s

Jo, v sobotu ve 12 sem si dala rande s panem M. Ten patří taky do Ghetta,ale z určitých důvodů se od určitých lidí tak trochu distancuje. a oni od něj, vo tom žádná. A už mi chyběl, protože my dva vysoký blond people sme postrach. Takže on přišel právě z výstavy holubů ("Bylo jich tam jenom 700, nic moc.") a já se před pár minutama probudila. Jeli sme nakoupit pro jeho rodinku do Globusu, vypadaly sme jak manželé po deseti letech...víte co...toaleťák a tak.Vybírali sme bonboniéru pro matčinu tchýni za padesát Kč- víc za ní nedám...a tlemili se i blbýmu rohlíku. Před paní pokladní na mě vybalil, že ještě potřebuje kytku pro tchýni...tak sem mu navrhla, že může dělat, že je pro mě, aby to nebylo tak trapný...na což mi odsek, že ja taková "něžná"- kytky nepořebuju. Paní pokladní se do toho vložila se slovy:" No,jo pani...von by moh bejt rád, jenom za ten toaleťák...chlapi si nic jinýho nezaslouží! Ale my se doma taky tak kočkujem!" sem upadla pod nákupní vozík smíchy a naštvaný M. mě táhnul do květinářství. Ještě v autě se rozčiloval, že pokaždy..pokaždý když de sám žádnýho úchyla nepotká, jenom když jsem s nim...úchylové se na něj jenom lepí (pani pokladní byla, pravda, trochu divná:). Poté se volalo tchýni, co se do toho vypučenýho auta vůbec tankuje...zajeli sme do mekáče, prodrbali všechno...a bylo to to nejlepší rande...jenom s nim se totiž můžu cpát čokoládou, on mi navrhne novou chuť Milky, on mi koupí bonbóny a cpeme se jima celou cestu po Lanovce. On mě odveze až před barák, zatroubí na celou ulici (jakože už mám konečně chlapa a ještě k tomu s károu) a pak ještě málem stihne přeject našeho souseda.
V pul jedný ráno mi píše, jak dopadla sobota...Tak proč ho jistí lidé nechtějí?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home