Monday, November 27, 2006

Drastický, ale účinný.

Tak sem si dnes s kamarádem celou hodinu anglického byznysu povídali koho sme stihli za tu dobu, co sme se neviděli rozbrečet, naštvat, urazit, ublížit...(dneska to nebyl nikdo, ale den ještě nekončí!:).. Sme prostě dva necitelný chlapáci. Jo, i já. Takže on ji rozbrečel veprostřed Václaváku, já skoro určitou osobu v telefonu. Pak sem si vzpomněla, že sem sem psala povídku..(Hovory od A k B :Připadám si) a. vidíte, ona vůbec nebyla od věci, vytrhlá z reality. Navíc se mi kamarád svěřil, že má na tu slečnu dost morbidní a zlý intetention. Prostě zdrhne. Vyhne se všem emocím a bude. V jeho letech a zkušenostech to bude spíš Běh Terryho Foxe. Ale budiž. Vzpomněla sem si na časy, kdy sem čítala rozhovory s mladým, chtěným Molkem. Ptali se ho jednou, mimojiné, i na to, co provedl škaredého:"Prostě sem dělal, že neexistuju. Je to drastický, ale účinný." Tenkrát mi to bylo sympatický (a nejhorší je, že mám velkou chuť to udělat, i když vlastně nechci), ja měla ráda vždycky hajzly. Teď taky, ale nějak se mi začali vyhejbat. Sou kolem mě samí hodní, citliví klučíčci, co neumí bejt zlý.
A pak se ho taky ptali, jakou radu by si dal, kdyby věděl, co ho čeká:" Dělěj s ní cokoliv, jen s ní nespi." Ach, moje srdce zaplesalo, zapálila sem si cígo, šla si teenagerovsky depkařit a namalovat nehty na černo.

Vlastně celou neděli a pondělek sem řešila něčí vztahy. Vztahy sou jen ke komplikování života. Všichni by měli bejt asexuální a spoustu věcí by se vyřešilo. Dost pochybuju, že je někdy pochopim. Běh Terryho Foxe by moh zvládnout skoro každej, ne? Protože je to drastický,ale účinný!
A to se teď ještě snažim poslouchat Meds...nějak sem na ně dostala chuť,ale je to chabý,sakra. Když on je teď ten Gregor "Samsung":p takovej oposlouchanej...kdo by kdy řek, že zrovna já budu poslouchat 10 min. instrumentálky
I am one...I am..Iam....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home