Sunday, November 26, 2006

Kino-asexual-manie

Patek a sobota se nesla ve filmovem sneni-zneni. Jo a sorry, dneska se mi nechtej psat carky hacky a spatne y/I :)) TAKZE V patek sme byly s moji milovanou na filmu Transylvanie. Hlavni role Azia Argento...velmi zajimava osoba, dcera hororoveho velmistra s krasnym tetovanim andela na podbrisku. Vsichni ji znaj z XXX jako tu svalnatcovu devusku. No,co ja vim...videla sem s ni uz spoustu filmu a doted si myslim, ze neumi hrat,ale moc me bavi...Ma velkou zakladnu fans, nedavno si zalozila netovej denik-vsechno se to tak snazi vypravet na webcameru...jako,ze je v sexu olds-cool, ze ma ted novyho zajicka,a ze se jeji manzelstvi rozpada.Velka kamaradka Mansona, Braji (zli jazykove tvrdi, ze s nim chodila, ti hodni, ze s nim jenom spala,ale s nim spala kazda italka...a kdyby to byl Corner klido bych mohla rict, ze s nim spala kazda..no tak ale nic,ze jo) no,proste Transyvlanie byla o tom, jak tehotna Asia jede hledat sveho milence do trasylvanie-typickej cikan,hudebnik,co ji uz nechce..utece kamaradce, ktera ji celou dobu pomaha a da se dohromady s dalsim takovym podobnym a zijou spolu na cestach typicky spinavym zivotem.
Dalsi sobotu sem si uz uzila sama,teda skoro sama. Kdo by si nepral byt v kine obklopen dvoumi muzi?ano,ja potom nejak netouzila. Jeden z nich o me tvrdi, ze sem asexualni. Moc sme si to uzili. Prvni film Superstar-o kopirovani sveho idolu,70. leta...no,proste tyhle typy filmu sem uz videla stokrat...dalsi a to pozor!!! attention, attention, attention!!!! Nauka o snech!! krasa.krasa.krasa.krehkost.krasa.vtipnost.laska. Dcera Geinsbourga a Gael to zahrali moc krasne. Nekdo z nich ma problem mezi snem a realitou. Krasna kamaradka. antisebevedomi.Boj o polibek. Jako ze zivota:)) Bystrejsi pochopi:D bylo to trochu divny,protoze se to nas nejak moc tykalo.
Treti a nejsussi (skoro jako posevni stena nejake slecny, o ktere ted nedavno zpival jeden pan). Byl: Vse o orgasmu. nic novyho pod sluncem, nic sme sme se nedozvedeli. Nauka o snech pokracuje v nasich zivotech nadale.Abyste si nemysleli. Nic neni rozhodnuto.Nic neni tak ja se zda.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home