Sunday, December 03, 2006

" Fuj, to je ještě horší než když mě lížeš!"

zařvala M. na naši Plínu zrovna, když sme byli v hospodě, kde byl věkový průměr 40 let. Zrovna ji totiž pohladil po tváři nasazeným extralubrikovaným preservativem na ruce. Ano, na ruce....na ruce ho měl ten den každý...jen málokdo z nás ho měl jinde.
Celý ghetto tentokráte vyschýzovaný z pondělní budoucí malý státnice z němčiny...nebo co to...prostě šprách diplom...takže se ten stres musel někde projevit...na rukách kondomy jak tučnáčci a už sme si to štrádovali do jednoho klubu, kde zrovna hráli dvě jisté kapely. Zase sme se zasekli na gauči proti wc- naše oblíbený místo. Tam sme udělali show a pak my V s M zmizely...když sem šla pro další zelenou...viděla sem je veprostřed parketu jak ladně tančí ploužáček a všichni ale úplně všichni na ně dva metry od nich čumí. A to sem chtěla udělat dobrý dojem na jednoho pána. Já mu to stejně říkala, že sme divný.Pak mé slečně Y jeden z pánů vyčetl, že mu dluží tříhodinovej sex (!). Tak sem je nechala být,ale nebojte, nic nebylo. Radši sme pak lily pivo do výstřihů.
Tento večer sem měla milé ghetto předstvit jednomu z protagonistů na podiu. ano bylo to hezké...Pan Prezident se představil sám (první dáma-M. už musela bohužel odejít) a V... řekla něco jako:"Já tenhle styl úplně nesnášim, ale ten váš koncert se mi líbil."
A pohádky je konec...
První dáma na nás totiž žárlí. Pana M. to asi přestalo bavit. A já neudělám maturitu.
Každopádně, aspoň budeme držet s Miss Y Ghettu palce! to daj!
love is love. deustch ist deutsch

0 Comments:

Post a Comment

<< Home