Monday, December 04, 2006

hAPpYR

Mám radost, protože sem dneska byla v archivu....a jestli si někdo chce udržet svou cudnost, zavřete se tam! tam opravdu nikoho nezajímáte, leda, že byste měli vytetované na těle noviny z roku X...nejlépe však z roku okolo narození Ježíše.(otázka je, jestli nějaký vůbec byly, znalci by řekli, že nebyli....ale vemme to z Fíbího pohledu -friends- ta nevěřila, že existovali dinosauři...a Ross si z toho tu svou purpurovou košili snad i sundal)
+ mám radost, že mi dou konečně fotky...ty mi totiž nešly..tak teď si to budu užívat...a budu postovat až se mi zavaří comp.
+dneska naše městské electrocity ztroskotalo. Tudíž sme musely jít domu pěšky...cca 5 km. Já vím, já vím! někdo to chodí rád...vstane v půl osmý a v osm je na fakultě...ale on nenosí střevíčky slečny Y! takže nám cestou hráblo...a zjistily sme , že narozdíl od druhých, kteří se na Hodokvasu tísnili ve stanech a my princezny a KRRálovny měly chatky, vypadaly sme tam i tak jak mastňáci největší. I mistr tesař si někdy uřízne ruku...
+ největší radost mám pochopitelně z toho, že v tom archivu strávim celej den...Já! Holka jako lusk- zahrabaná v novinách z roku 38 (mimochodem, našla sem skvělou reklamu z roku 38 na Primeros...a tak cudnou!)
Dneska ghetto absolvovalo 280 min. psaní prací na šprách diplome! Fucking fuck! ya, ya, ya! audi tt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home