Sunday, December 10, 2006

tak suse?


tak presne tyhle slova bych pouzila u slecny X popsani sobotni noci...ale vzdyt to byla sranda....mely sme naprosty vymazy a vytlemy....opravdu sme pouzivaly,ja teda ne,jen slova zacinajici na s š..ja sem si krasne zasermovala a zakouzlila...........a jak vypadalo nase rano pote co jsme zjistily ze budeme cekat poze 15 minut na mhd?
ja:hele plagat na palm beach....(dizi kAm chodi jen sami kindri a povazujou se za hop hiperi-proste trapas...)a slecna moje jenom dodala:ale to palm zni jako PAAAAAAAAAANK.....:))))))))))))))))) a ty odpadky taky rozkopali pankaci!

ty jo....pripadam si uz naprosto divne....nejdriv o me jeden naprosto nevyznamnej clovek rekne ze sem beautiful girl a ted uz sem dokonce i someone s special girl!skoda jen ze to v sobotu nevyslo na tom zachode...kazdej normalni clovek by to udelal a ja sem zrovna nebyla ten kdo zatahoval!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§



JINAK-chubby je ten naprosto nejkrasnejsi chlap na svete a je mladej kdyby ste nahodou nevedeli................sticky mud-neeee to byl jen jokeeeeeeeeeee.............adios amigos
a to umelecky dilo co sem davam bych prala prave tomu cabikovi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home