Friday, December 29, 2006

Ohlednuti za rokem 06

Tak, já nevím, jak ostatní strávili prázdniny,ale neslyšela jsem z jakékoli strany radostné skákání někam...do výšin.Dostala jsem pár věcí,co jsem ani nečekala jako třeba notebook a taky pár věcí, co jsem ani nechtěla..jako třeba notebook.Skvělej parfém.a super sexy žlutý pyžamo s vyšitou kočičkou na prsou.Koupila sem si Zámek od Kafky a Antikrista od Nietzcheho a to by mi k životu tak nák stačilo. Dneska jsem se rozhodla, že si celej skoro celej minulej rok shrnu do kategorií.

Nejhezčí období roku:"My spolu žijeme"-léto strávené s Mrs Y., letní podzim a naše pikniky v parku
Outfit roku: jednoznačně střevíčky Slečny Y a punčocháče
Dárek roku:dárek k mým 19 narozeninám, akce-zelená, Gmund a sexy pan G. Dostala jsem na něj podvazky.
Zklamání roku:Gmund, United Islands, jedno kamarádství
Překvapení roku: makeup, Verda a R., Luba a jeho hotel-party
Průser roku:Hodokvas (kabelka zapomenutá ve stanu iamx,s prachama a hlavně dokladama)
Ožíračka roku: Hodokvas
Nejhorší kocovina roku:Hodokvas
Největší okno roku: Hodokvas
Ostuda roku:Hodokvas
Koncert roku: IamX, Lucerna, duben
Emoční nápor roku: Molko (nakonec nenadchl ani neurazil..ale stejně je to žabička,moje moje moje)
Komerce roku: Paul Van Dyk, T-Mobile Arena. (ale krásnááá:)
Festival roku:Hodokvas
Film roku: Rocky horror picture show
Cesta roku: Skotsko
Facka roku: cesta do Maroka
Výmaz roku: celý listopad
Doktorka roku:má zubařka (chodit každý týden k zubaři 3/4 roku se někomu jen tak nepoštěstí)
Paradox roku: koncert odzpívaný mě samotné 5 cm před obličejem,na baru,na stole...atd.
Věta roku:Thank you for the concert--"Thank you for your being beatiful."
"..a hele....vyspíš se se mnou někdy?"
"hlavně, že je auto v garáži.."
"You are so beatiful girl...I know."
Absurdita roku:grillovaní v minus deseti s Ghettem a přitom posloucháni Ludwiga Van.
Hospoda roku: Legenda
Deska roku:Alternative
Píseň roku: Od Massive Attack ,něco se Spring..kdo ví...
Kusan roku:krom Steva Hewita, je to pan G.
Výlet roku:Praha s Mrs Y a celodenní řešení..co takhle na kapotě,na zdi..atd:p
Svoboda roku: po dlouhém roce strávené pouze s Ghettem..dámska jída. Sichrhajs.
Platonické zamilování roku:pan G.
skupina roku: Skeptic Eleptic, Sichrhajs
opravdové zamilování roku:slečna Y:p a chubbies
Kniha roku:Andy Warhol a A home at the end of the world
nejhorší období roku:pozdní podzim-zima.
stupidita roku:"your manager is so strict...yes,hes a good manager...hes a good manager...hes good manager..ok,we are going..ok,we are going:p
Reklama roku:T-mobile..lets dance..:)
tááák doufejme, že i přes všechny nepříjemnosti, co nás čekají (jistojistě) příští rok, bude náš rok pozitivní, plný krásných překvapení, dosažených cílů a hlavně zdraví!
a že nás ty nepříjemnosti dovedou někam dál..jen do toho lepšího.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home