Wednesday, September 03, 2008

Na Pilates pro zmrzlinu

Ještě ve čtyři odpoledne sem se unaveně válela na gauči se Sayerem. Za půl hodiny jsem měla vyrazit na pilates. To je dámy a pánové cvičení vycházející z fyzioterapie, kterou bych nutně potřebovala. Ve dvacet sem začala něco dělat (shánět boty). v padesát už sem přešlapovala u fitka. Slečna Y. přijela na svým poctivě ukradeným kole přestříkaným na tyrkysovou barvu." Ty vole, nemám boty!" pozdravila." Klid, já mám boty mý sestry."
Bohužel (bohudík) bylo plno. Tak jdem na zmrzlinu. Proběhlo typický shánění novinek (Y:" A. už zase chodí s někym jiným." X: "To je kurva." Y: "Viď?" X: "Za poslední dva měsíce vystřídala většinu skupin ve městě." Y: Je to kurva a já z toho mám radost, jak je blbá!") Profackujte nás.
Za nějaký čas proběhlo setkáni se Z. Teda až poté, co nás jeden bezdomovec chtěl pohladit po tváři, ale to mu neprošlo, tak v nestřeženém okamžiku pohladil Y. po stehně. Rozhovor z 95% o jedné a té samé neohrané věci. V místě, kde jsme trávili nejtvrdší období života. Punk období.
Když se Z. zasmála svým šíleným hlasem hlášce: ošukal ji kůň, s Y. sme poznaly s kým máme tu čest. Nebyl nejhorší fakt, že rozuměla místo kluk- kůň. Horší bylo, že se tomu koni fakt zasmála. A na svou omluvu dodala, že kdyby jí ošukal kůň, tak by se nesmála.

1 Comments:

Blogger zu said...

mnooo. stava se :)

ale jako na kone bacha.

6:02 AM  

Post a Comment

<< Home